Nice : Tragedie na nábřeží mi přijde jako fatální selhání policie

 Je až neuvěřitelné, co se všechno může stát - za výjimečného stavu, v den státního svátku - kdy jindy by měly být bezpečnostní složky na vrcholu pozornosti,

 

 než právě za těchto okolností ? 

Kde jinde čekat masové shromáždění lidí než při ohňostroji na státní svátek ? A kde jinde - logicky a následně - čekat teroristický útok, než právě tam ? I když to nebylo zrovna hlavní město.

Zato to bylo město na jihu Francie, plné přistěhovalců z Magrebu. A ti, cítíce se méně úspěšnými než jejich bílí spoluobčané (a původní francouzské obyvatelstvo), si frustraci odreagovávají terorem ne nevinných - namísto vděčnosti aspoň za to, že jsou v zemi, kde nemají hlad a kterou nezmítá ani žádná kmenová válka, jako u nich doma.

Pokud se kdo podívá na obrázek rozstříleného kamionu - může uvěřit pohádce o tom, že  tam jel se zmrzlinou ?? Vždyť to je kamion tak na přepravu celého skladu průměrného obchodního domu - a policajti ho pustili do uzavřené zóny, bez kontroly povolenky ?

Opět zdůrazňuji - za výjimečného stavu, ve státní svátek, kdy jsou tam shromážděny davy obyvatel, těšící se na ohňostroj ? Kdy jindy a kde jinde čekat útok než právě tady ?

A když už ho pustili : Jak to, že nechali vraždící kamion projet celé dva kilometry ?? To tam nebyl nikde jediný policajt, který by řidiče - když nebylo pochyb, co dělá - zastřelil ?

Francouzský prezident se nedávno velmi uraženě rozčiloval, když izraelský předseda vlády při své návštěvě ve Francii nabídnul francouzským Židům, že jim zajistí ochranu v Izraeli - aby se tam přestěhovali, pokud se cítí ohroženi. A ohroženi se tam cítí skoro všichni.

Prezident Holland se dušoval, že pro to není žádný důvod, že ve Francii nejsou o nic více ohroženi než v Izraeli nebo kdekoliv jinde ... Tak tady vidíme, nakolik prozíravá byla nabídka izraelského předsedy vlády - a nakolik bláhová byla slova francouzského prezidenta.

Mohlo by se toto stát v Izraeli ??

Troufám si se skoro jistotou říci - že nikoliv.

Tam, když už by nějakým zázrakem projela - navíc zjevně podezřelá osoba (neboť v tomto ohledu musí být nutně každý snědý Maghreban podezřelý, zvláště když ve státní svátek jede s takovým obřím krámem na místo srazu tisíců lidí) - přes vnější kontroly a začala by vraždit náklaďákem - neujela by ani 100 m a byla by na pravdě Boží, tím jsem si zcela jist.

Pokud by řidiče nezastřelil nikdo z policajtů, pak bezesporu někdo z přítomných civilistů, kteří u sebe - ve státě jsoucím v permanentním konfliktu se svými arabskými sousedy - vždycky nosí zbraň.

Jakkoliv je mi nesmírně líto bezbranných civilních obětí, zvláště dětí, které nesmyslně zahynuly - navíc v den státního svátku - nemohu se zbavit dojmu, že vinu za jejich smrt nenese zdaleka jenom řidič - vrah.

Že by neschopní a hloupí policajti nebyli výlučně českou výsadou ???

Ostatně - raději ani nedomýšlím, jak by podobná scéna asi proběhla u nás...

____________________

http://edition.cnn.com/2016/07/14/europe/nice-france-truck/

https://www.theguardian.com/world/live/2016/jul/14/nice-bastille-day-france-attack-promenade-des-anglais-vehicle


http://video.foxnews.com/v/5036150481001/warning-graphic-video-aftermath-of-attack-in-nice-france/?#sp=show-clips


https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/409271-utok-v-nice-nakladak-vjel-do-davu-lidi-84-mrtvych-a-100-zranenych.html

http://zpravy.idnes.cz/nice-utok-obeti-rozhovor-ceska-strouhalova-fen-/zahranicni.aspx?c=A160715_123302_zahranicni_aba


https://zpravy.aktualne.cz/zahranici/online-teroriste-v-nice-najeli-do-davu-s-nakladnim-autem-zab/r~dbe903fa4a1411e69d46002590604f2e/


https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/407207/ceska-popsala-desivy-utok-v-nice-zemrely-deti-mych-znamych.html

 

___________________

Co k tomuhle dodat ??

 

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/409337-lidi-v-nice-poslal-na-smrt-otec-tri-deti-z-tuniska-s-francouzskym-obcanstvim.html

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/409357-specialni-aplikace-pro-varovani-pred-terorismem-po-utoku-v-nice-nefungovala-vice-nez-dve-hodiny.html

 

___________________

               

___________________

___________________

 

 

 

 

 

 

 

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-15 20:54
Jezdit tam dva kilometry jako sněhový pluh je docela průser tamní policie. O. :sad:
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-16 08:19
Mezi obětmi jsou dvě Polky, sestry ve věku 20 a 25 let. Polsko je velmi pohnuto...A tak jen tlumočím názor Poláka, dlouhodobě žijícího ve Francii - cituji:

Útoků bylo možné se nadít....Příčinou atentátů je neúčinnost služeb, a také absence kategorických rozhodnutí tamních politiků.

- Jsme v téže situaci jako 13. listopadu - připomíná krvavé atentáty, k jakým došlo v Paříži před koncem roku. - Služby jsou neúčinné, způsobuje to rivalizace oddílů a také absence spolupráce mezi nimi.

Proto: "útoků bylo lze se nadít" - zdůrazňuje. Další příčiny také nechybí, zdůrazňuje

- Problém spočívá v tom, že radikálové se cítí v evropských státech bezpečně. Zakládána jsou zvláštní ghetta, do kterých nevkročí policie a kde platí právo šaría, problém leží uvnitř a služby musí reagovat v samém jeho jádru.¨

- Zesílen musí být prověřovací aparát, aby osoby s dvojím občanstvím byly službám známy a aby služby o jejich cestách do Sýrie věděly. Po 13. listopadu (atentát v Paříži, pozn.) měly úřady osobám, angažovaným v atentátech, odebírat občanství, avšak s ohledem na stranické zájmy iniciativa padla...

Zdroj niezalezna.pl/.../

Freeeurope :sad:
0 # Tom 2016-07-16 13:37
Policie vubec neuzavrela silnici, na ktere se pruvod konal a na ani nikde nehlidkovala.
novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-16 14:30
I my - tedy naše stránky - máme (skoro) přímého svědka ...

Zde je jeho svědectví ...

____________________

Srdečně Z Cannes (a Nice!!!)

Jsem zde v Cannes už dva týdny u dcery. Necelý den před terorem jsme byli přímo na místě činu, na Anglické promenádě v Nice. A jen náhodou jsme se nezúčastnili ohňostroje - Alena byla unavená, nechtělo se jí, tak jsme zůstali doma u sklenky vína. Jak by to možná dopadlo ?? Možná bych se už nesoudil...... :sad:

No, řeknu Vám, atmosféra, jakou jsem ještě nezažil. Panika, děs, strach, soucit - to vše se mísí dohromady a přemýšlíte - proč ?

Do detailu souhlasím s Vaším článkem. :roll:

Má první slova po té hrůze byla, že proč ho nezastavili po deseti metrech, když jasně viděli, oč mu jde. Proč ho nezastavili po sto metrech ????????

Jenže...... Zde můžete na policisty nadávat, řvát, házet rajčata nebo i kamení - a oni vám nesmí nic udělat. A tohle jsou výsledky. Policie je prakticky k ničemu. Jako u nás.

Srovnávat to sice nelze, ale je smutné, že první kdo chtěl vraha zastavit, byli dva civilisté. A beze zbraně. Bohužel, jeden z nich skončil pod koly.

Daleko nejhorší vidím prohlášení francouzského ministra vnitra, že nikdo z jeho podřízených nepochybil.:sad:

Až nuvěřitelná shoda s naší státní šlechtou. Nikdo nikdy nepochybí. :eek: Když jsme tam den před tím byli - a taktéž dva dny před tím projížděli - už tehdy avízovali na každém kroku, že pětikilometrová Anglická promenáda bude kvůli státnímu svátku a ohňostroji uzavřená - neprůjezdná a už dva dny dopředu byly nachystány uzavírající přenosné ploty.

Páté největší město Francie - nyní v letní sezóně asi č.1 - a frekventovanější než Paříž - tj. naprosto předvídatelné riziko, a ti debili nechají jet vraha s těžkým kamionem - kam by se neměl dostat nikdo ani na motorce - 2 !!! (DVA) KILOMETRY !!!!!!!!!!!!! a smetávat nevinné lidi jak kombajn obilí.

Samozřejmě, že nejsem schopen posoudit všechny souvislosti - ani je nakonec neznám - ale výsledek promlouvá jednoznačně. Z mého laického pohledu jde o jednoznačné a maximální selhání Francie jako státu, jeho bezpečnostních složek. :eek:

V období nouzového stavu.

A osobně zúčastnění neviděli policisty na 200 metrů.

VV

____________________
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-16 15:37
Když nikdo nepochybil - a je pětaosmdesát mrtvých - tak ti zemřeli na údiv z ohňostroje ??

Být pozůstalými, tak žaluju stát, že nezajistil ani základní bezpečnost při takové akci, navíc za výjimečného stavu.

Ministr vnitra by měl jít okamžitě do háje, prezident taky. Místní velitel policajtů rovnou za katr.

Co to je za pitomce, když tohle mohli připustit ?? A ještě se tvářit, že oni nic !!
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-16 19:49
Naprosto

s ní souhlasím, ač vlastně nevím, kdo a co je :



Šéfka krajně pravicové francouzské Národní fronty Marine Le Penová vyzvala po útoku v Nice k demisi ministra vnitra Bernarda Cazeneuva. "V jakékoli zemi světa by ministr s tak strašlivou bilancí - 250 mrtvých za 18 měsíců - odstoupil," řekla podle agentury AFP Le Penová.



Už jen proto, jak ten hňup Cazeneuv reagoval - nikdo z jeho lidí nepochybil. :sad:

VV
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-16 21:54
V Polsku rezonuje den ode dne více, napřed v mediích, ale následně už i mezi lidmi, že nejnebezpečnějšími v Evropě jsou čelní politici eurobyrokracie. Ovšem to nakonec už slyšíme tu a tam i v ČR, naneštěstí nikoliv však od čelných představitelů státu. Svým vlezdo....ismem Junckerovi v téměř monotonii vícera evropských hlasů, žádajích jeho odstoupení, zesměšnil. Netřeba připomínat, že z hlasů volajících otevřeně po demisi Junckera a i Schulze a dalších, je hlas představitelů Polska.

"Čelní politici EU jsou dnes hroznější než teroristi, ti, kteří je pozvali do našich měst a městeček. Jedinou šancí pro Evropu je poslat je ke všem čertům, obnovení národních států a práva a odstranění veškeré levičácké ideologie, která dnes vládne kontinentu. Jestliže tohle Evropa neudělá - zahyne". Čteme v jednom ze stovek podobných blogů...jiné až úsměvně šťavnaté, ale pravdivé věty čteme dále...."EU se stala karikaturou svého původního projektu. Šílená struktura, mířící přímo ke vzniku gigantického kolchozu (neřku-li lágru), vládnou šílenci a degeneráti o vypraných za mlada vypitou vodou mozků, vypálených drogami a začouzených levičáckými ideologiemi, chodící na vodítku buď dávných komunistických zvláštních služeb, anebo jedinců formátu Georga Söröse, nenávidících z celé duše křesťanské hodnoty, na bázi kterých budovala Evropa po věky svůj klid, bezpečnost a blahobyt, schopných všeho jen aby tento stav změnili..."
Kdo si přeje číst šťavnatou polštinou dál, tak tento článek mu poví, kdo je mezi čelnými představiteli EU kdo
polskaniepodlegla.pl/.../...
nicméně, kdo je Schulz, Tusk, Juncker, Timmermans, Verhofstadt, už portál k213 informoval v jarních měsících letošního roku (hlavně v souvislosti s jejich "starostmi" o polskou demokracii "rozuměj o polské estébáky atd., a vyhrožování Polsku). Portál K 213 jako vždy v ČR první... :-)

Freeeurope :-)
0 # Ing. Jiří Fiala 2016-07-18 14:08
I francouzské veřejnosti konečně došlo, co jsme tady psali od první chvíle - že takto zajistit oslavy státního svátku je na demisi ministra vnitra i prezidenta republiky.

____________
Už je to tady:

Vrazi, demisi, vypadněte ...francouzský premiér Valls v Nice vypískán... :eek:

lefigaro.fr/.../...

Freeeurope

___________

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.

Gdzie kończy się marketing, a zaczyna realne bezpieczeństwo gracza?

Rynek hazardu online w Polsce rozwija się dynamicznie, ale wraz z nim rośnie liczba sprzecznych informacji, uproszczeń i półprawd. Dla przeciętnego gracza różnica między serwisem solidnym a ryzykownym często nie jest widoczna na pierwszy rzut oka. Estetyczna strona, atrakcyjne bonusy i polska wersja językowa nie są dziś żadnym wyróżnikiem. Prawdziwa jakość zaczyna się tam, gdzie kończy się marketing, a pojawiają się procedury, odpowiedzialność i przewidywalność. Właśnie w tym kontekście warto analizować, co faktycznie oznacza pojęcie legalne kasyna online, zamiast traktować je jako chwytliwe hasło.

Kasyna na Czarnej Liście

Obecność kasyna na czarnej liście to zazwyczaj efekt długotrwałych problemów, a nie jednorazowego błędu. Najczęściej powtarzające się powody to brak terminowych wypłat, zmiana warunków bonusowych w trakcie gry, niejasne anulowanie wygranych czy nagłe blokady kont bez logicznego uzasadnienia. Co istotne, wiele takich platform przez długi czas funkcjonuje bez zarzutu – problemy pojawiają się dopiero w momencie, gdy gracz próbuje wypłacić większą kwotę.

Charakterystycznym sygnałem ostrzegawczym jest też niestabilność domeny. Kasyna działające na granicy regulacji często zmieniają adresy stron, tworzą kopie serwisu z drobnymi różnicami w nazwie lub przenoszą użytkowników między subdomenami. Z zewnątrz wygląda to jak normalne funkcjonowanie, jednak w praktyce utrudnia dochodzenie roszczeń i kontakt z operatorem. Jeżeli do tego dochodzi brak jednoznacznych danych o właścicielu serwisu lub lakoniczny regulamin, ryzyko rośnie znacząco.

Jak testujemy legalne kasyna online?

Rzetelne testowanie kasyna nie polega na jednorazowym wejściu na stronę. To proces, który obejmuje kilka etapów, z których każdy ujawnia inne słabości lub zalety platformy. Na początku analizowana jest struktura prawna: kto jest operatorem, gdzie firma jest zarejestrowana, jakie dokumenty regulują jej działalność i czy są one łatwo dostępne dla użytkownika.

Kolejnym krokiem jest test techniczny. Sprawdzana jest stabilność strony, bezpieczeństwo połączenia, sposób przechowywania danych oraz ogólna logika interfejsu. Chaotyczna nawigacja, błędy w formularzach czy brak spójności językowej często świadczą o niskiej jakości zaplecza technicznego.

Najważniejszy etap to jednak test praktyczny. Rejestracja konta, wykonanie wpłaty, uruchomienie kilku gier i próba wypłaty środków pokazują, jak kasyno działa w rzeczywistych warunkach. Istotne jest nie tylko to, czy wypłata dochodzi do skutku, ale również jak przebiega komunikacja z obsługą klienta i czy zasady są stosowane konsekwentnie wobec wszystkich użytkowników.

(komentarz: platformy godne zaufania zachowują się przewidywalnie zarówno wtedy, gdy gracz przegrywa, jak i wtedy, gdy wygrywa.)

Opcje Płatności Dla Polskich Graczy

Metody płatności są jednym z najbardziej praktycznych wskaźników wiarygodności kasyna. Serwisy nastawione na długofalową obecność na rynku oferują przejrzyste warunki finansowe: jasno określone limity, realne czasy realizacji wypłat oraz brak ukrytych opłat. Dla polskich graczy szczególnie ważne jest, aby procesy finansowe były intuicyjne i nie wymagały skomplikowanych obejść.

Równie istotne jest to, jak kasyno reaguje na problemy związane z płatnościami. Czy status transakcji jest widoczny? Czy użytkownik otrzymuje konkretne informacje zamiast ogólnych formułek? Czy weryfikacja tożsamości odbywa się według jasno opisanych zasad? Odpowiedzi na te pytania często mówią więcej niż same deklaracje o bezpieczeństwie.

Najlepsi Producenci Gier Hazardowych

Jakość kasyna w dużej mierze zależy od dostawców oprogramowania. Renomowani producenci gier hazardowych działają w środowisku stałych audytów, certyfikacji i testów matematycznych. Dzięki temu gracz ma pewność, że zasady gry są niezmienne, a wyniki generowane w sposób losowy i zgodny z deklarowanymi parametrami.

W praktyce dobra biblioteka gier to nie tylko liczba tytułów, ale ich różnorodność i stabilność działania. Sloty, gry stołowe, poker czy kasyno na żywo powinny działać płynnie zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Platformy współpracujące z uznanymi studiami rzadziej borykają się z awariami i znacznie szybciej reagują na zgłoszenia techniczne.

Podsumowanie

Wybór kasyna online nie powinien być decyzją impulsywną. Czarne listy, problemy z wypłatami i nieuczciwe praktyki to zazwyczaj efekt ignorowania sygnałów ostrzegawczych, które były widoczne od początku. Dokładne testy, przejrzyste płatności oraz współpraca z renomowanymi producentami gier tworzą realne podstawy zaufania. Jeśli te elementy są spójne, gracz może skupić się na rozrywce zamiast na rozwiązywaniu problemów. Jeśli chcesz — w kolejnym kroku mogę przygotować następny tekst w tym samym stylu pod kolejne hasło.

戦略の一部としてのコード

ボーナスコードはしばしば無秩序に使用されますが、その真価は戦略の一部となったときに発揮されます。Casino Secret では、コードはプレイヤーに新しいルールへの適応を強制するものではなく、選択したゲームモデルを補完するものです。

コードは、短いセッションや新しいプロバイダーのテストに使用できます。重要なのは、有効化の条件を考慮し、設定された賭け金の制限を超えないことです。コードの使用を効果的にするのは、まさにこの規律です。

実用面では、カジノボーナス カジノシークレットは、ゲームの構造を変えない追加リソースとして機能します。結果を約束するものではありませんが、特定の瞬間に可能性を広げることを可能にします。

このアプローチにより、衝動的な決定のリスクが軽減され、カジノとのやり取りがより意識的なものになります。