Soudcovská unie si objednala kampaň

Plagiátor a podvodník se na zakázku pustil do "otcovských" spolků. Hádejte, do koho nejvíc ?! 

 Ofenzivní zpravodajství o justici a jejím stavu, a to především z našich stránek, nedává spát soudcům a jejich tzv. "profesní organizaci". 

Dlouho dělali mrtvého brouka v naději, že ignorovat naše stránky, zprávy z nich a autentické reportáže o nich samých, je ten nejlepší způsob reakce. Že se alespoň o nich nemluví a do mainstreamových médií to pak neproniká. 

Jenže - zdá se, že tato taktika je u konce. Selhala. 

Naše stránky se masově čtou - a ani soudci nejsou natolik hloupí, aby nepochopili, že by to asi "něco" chtělo. Nějakou protiakci. Jinak že zůstávají bez obrany na posměch a všechno, co jsme zveřejnili, je nezpochybnitelná pravda. 

A protože "svůj k svému", podvodník k podvodníkovi - objednali si mediální útok u jiného podvodníka - který to má dokonce i v popisu vlastní činnosti, když se po ní podíváte (viz - cituji - "fotomanipulace"). 

Zdá se, že podvodník nezůstává jen u "foto" - a snaží se manipulovat pokud možno raději všechno. Konečně - prachy přece nesmrdí, očko u soudců se taky jistě bude hodit - až půjde do tuhého a někde v baru ho chytnou buďto s kradeným zbožím, nebo dětskou pornografií anebo s marjánkou či ještě něčím "lepším". Soudci totiž umí nad kámoši zavřít i obě oči, o tom jsou právě tyto stránky důkazů plny.  

Proč podvodník ? 

Stačí se podívat už jen na adresu jeho stránek. Prý : Liga otců

Žádná totiž neexistuje - proto taky byla tato doména volná a mohl si ji snadno přivlastnit. Zato by se mohl takový název výborně hodit ke spletení lidí, kteří se v problematice neorientují - a čistě náhodou by je mohla "Liga otců" napadnout, když v dané problematice chtějí něco hledat. Rozhodně spíš než K 213. 

A proč o tom vlastně píši ? Proč na našich - čtených a populárních - stránkách dělám reklamu takovému nýmandovi ? 

Protože - i z jeho snůšky pomluv se dá leccos vyčíst. A to jsou pro nás docela důležitá sdělení. 

Především to, že soudcům došlo, že jejich defensivní postoj je nadále neudržitelný. A že nemá-li se - tradičně zmanipulované - veřejné mínění definitivně obrátit proti nim, měli by "něco" podniknout. Což právě tímto udělali. 

A dále : Všimněte si, kdo je v článku jmenován na prvním místě a komu je věnována největší "pozornost". 

Samozřejmě, že tato "pocta" je vyhrazena výhradně našemu sdružení, i mně osobně - nikdo jiný jim ani částečně srovnatelným způsobem tolik krev nepije. 

Což současně dává i odpověď na další dvě otázky, totiž kdo brání práva občanů (a to zdaleka už nejen otců) před justiční zvůlí nejefektivněji - a také kdo je reformě justice nejblíže, resp. kdo má největší potenciál ji skutečně provést. 

Pochopitelně, že by pak v justici nezůstal kámen na kameni - a především pak ne pokud jde o současné personální obsazení. 

Právem se pologramotní, amorální soudci bojí. 

Stopadesátitisícovou podporu v nezaměstnanosti už jim - krom justice - totiž nikdo nikde nedá. 

____________________

____________________

https://ligaotcu.cz/heterosexualum-se-kradou-deti-slepice-maji-lidska-prava/

 

___________________

___________________

 

 

 

Comments  

0 # Tomáš Jadlovský 2018-09-02 18:54
Tato Liga otců je jen další Liga otevřených mužů, šaškovská organizace pro odvádění pozornosti od podstaty problému, od prohnilého režimu a jeho justice. Asi si klade za cíl odlákat postižené muže od podpory skutečných nepřátel režimu a krmit je hezkými historkami o Cochemu. Vůbec bych se nedivil, kdyby tato Liga také začala pobírat státní podporu a hrát si na nevládku podporující rovnost pohlaví.
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-02 19:24
Dobrý večer pane inženýre

Drzejší a hloupější článek jsem snad nikdy nečetl. Vaše reakce - jako vždy brilantní.

J. K.
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-02 19:27
Nic nového pod sluncem, byť v oblasti ne sice příliš odlehlé, ale TROCHU jiné. Jen trochu jiné :


k213.cz/.../...

Jak už jinak, než vzpomenout si na analogický, naprosto stejný propagandistický tah v prostředí mně důvěrně známém. Tedy v Polsku. Ještě před pár lety všechny komunistické struktury a jejich "disidentské" pomahače (typu Wałęsa, agent polské SB(StB) "Bolek" od r. 1970) naprosto stejně iritovala existence Radia Maryja a TV TRWAM O. Kněze Tadeusze Rydzyka jako po léta jediné jednoznačně nemainstreamové medium. A tak si postkomunistický režim vymyslel obdobu, naprosto stejný mechanismus jakým je nyní "liga otců"....Radio Josef a posléze dokonce i televizi Religia. Pár estébáků v sutaně se k tomuto "dílu" také našlo. Pár (ovšem mediům O. Kneze Rydzyka požehnali veřejně Papež Jan Pavel II i Papež Benedikt XVI, upřímný přítel Polska...). No a? Radio Josef i Telewizja Religia skončily na úbytě a z éteru potichu zmizly. Josef dokonce i dost brzo. Religia se také "nechytla", zatímco TV TRWAM s Radiem Maryja již mají za sebou mnohaletou tradici.
"Liga otců", pokud bude hlásat svou ideologii, skončí za čas stejně.

Freeeurope
0 # Kedul 2018-09-03 13:21
novinky.cz/.../...

To je zajimave, ze tu amnesty internacional nekritizuje a nepise odsuzujici clanky o muceni a ponizovani za to kdyz ma u nas nekdo sex ve svem aute a za to vyfasne nalepku vytrznika uchyla se ztratou rodny zamestnani a hrozi mu odneti svobody za vytrznictvi 2 - 3 roky a narizena "lecba" ... to jako homosex je v poradku i na verejnosti, ale ten hetero je trestny?
Kolik krive obvinenych by brala par ran holi misto tezkeho krimnalu a ztratu zamestnani a zazemi k tomu ...
0 # Kedul 2018-09-04 18:07
ceska-justice.cz/.../...
" podle něhož je státní zástupce „oprávněn už v obžalobě navrhnout uložení trestu propadnutí majetku (nebo jiného konkrétního druhu trestu). I když tak neučiní, je povinen zajistit, aby byly již v přípravném řízení náležitě objasněny osobní a majetkové poměry pachatele (obviněného)"
Tak a dost uz ... lhat, vydirat, a ted nove rovnou krast? Tak to teda ne smejdi ... zmenu v trestnim radu jedine takovouto kdo z justice pred porotou z lidu spolehlive a zcela prokazatelne nevyvratilenymi a primymi dukazi bez jakekoliv pochybnosti neprokaze vinu obzalovaneho tomu propada veskery majetek a dostane 20 let nucenych praci o chlebu a vode .. ja vam dam obvinovat bezduvodne nevinne a zjistovat co jim ukradnete smejdi .... kulomet do kazde rodiny bude brzo nutnosti ...
0 # Kedul 2018-09-04 18:19
...Jedine pokud nebude znamo pohlavi podoba a pomery obzalovaneho muzeme jakz takz zajistit nestranny pohled soudce na pripad a uznani viny ci neviny... rozhodovani podle xichtu je naprosta neucta k pravu a spravedlnosti ... smejdi justicni ste vsichni a beda vam az pridete o majetky co ste nakradli vsem slusnym lidem ...

Podle ustavy ceske republiky sdeluji v souladu s trestnim radem obvineni z trestneho cinu justicni mafii ceske republiky pro zneuziti a zneuzivani pravomoci ... justicni mafie (vsichni fizlove prokuratori a soudci) necht panu Fialovy zasle sexuologicke posudky a majetkove a rodinnne pomery do 25.10.2018 aby tyto mohli byti verejne projednany a ulozen spravedlivy trest po podani obzaloby kdy je jejich trestna cinnost jiz prokazana zverejnenymi dokumenty v mediich.. zalobci a svedci jsou obcane ceske republiky neuredniho stavu na kterych tito pachali a pachaji tuto jejich trestnou cinnost.
0 # Kedul 2018-09-04 18:27
Protoze neni kdo by tento rozsahly pripad resil, pak poveruji (stejne jako nikdy nejmenovany soudce predseda soudu v brne a povazuje to sam za v poradku a tedy i toto je zcela tim padem legalni a podle prava) pan Fialu, aby jej vyresil a pripadne soudil, aby nebylo zadnych pochybnosti o jeho podjatosti, pak jej vyzivam aby vyjmul vsechny pripady ve kterych on sam figuruje cimz se stane zcela nepodjatym tak jako tomu je u jinych kauz a je vseobecne ustici uznavano.
Pachatele, necht se dobrovolne hlasi v nejblizsi mistne prislusne kaznici do vysetrovaci vazby kterou na ne timto uvaluji, nebot je prakticky vylouceno aby nesplnoval jediny z nich vsechny duvody vazebniho stihani dle trestniho radu.... protoze je dosatecne oduvodnen zaver ze se trestny cin stal a je dostatecne oduvodnen zaver ze je spachala urcita osoba .... pokud by si snad justicni mafiani chteli podat stiznost proti zahajeni stihani tak odpovidam ..
0 # Kedul 2018-09-04 18:32
.. ze ji jako neduvodnou spolu se svym nadrizenym a dalsimi obcany zamitnu nebot to neni konecne rozhodnuti a vysetrovani je teprve na zacatku a prezkoumanim spisu jsem se stotoznil s nazorem predchozim.... pokud by nekdo namital ze nemuzou podat ustavni stiznost tak rikam rovnou ze by byla stejne jako zjevne neopodstatnena zamitnuta nebot us nebude zasahovat do rozhodovani organum a zahajeni trestniho stihani nijak nevybocuje z prumeru a obvineni justicni mafiani se prece muzou obhajit pred soudem ci muze zdravotnim posudkem byti jejich stiahni zastaveno ci muze dojit k jinemu rozhodnuti a to prece neni obzaloba ktera prece musi byt podrobneji oduvodnena (napriklad opsanim kusu zdravotnickeho posudku ctrl c ctrl v ke stavajici neoduvodnenemu obvineni jak to cele roky delate sami obcanum)....
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:38
Liga otců není ani spolek, jen doména jediné osoby - jakéhosi Viléma Mikyšky. Nic, co stojí za řeč. SU s tím nemá nic společného.

K Polsku - my jsme tu měli:

cs.wikipedia.org/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:39
Vypadá to že operativa pracovala několik let na otcovských sdruženích. Nu a tady je výsledek! Škoda času a peněz daňových poplatníků. Je to bída. O.

____________

Jak já říkávám : Nikdo nepřekročí svůj stín. Co můžeš čekat od prodejných pitomců ??
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:42
Prý si za to nemohou samy.

supermamy.maminka.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:47
Praní peněz? V Česku žádný problém

www.investigace.cz/.../
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:51
irko.
Napsal jsem Vilému Mikyškovi z údajné ligy otců:
"Není to šťastný začátek údajné ligy otců - dehonestovat dosavadní otcovské aktivisty.
Ovšem prosím, jako i jiným přeju všechno dobré a vzkazuji, ukažte, co umíte.
Zatím přinášíte článek plný polopravd. Vy máte děti, bojujete za ně? Jakou změnu chcete Vy - liga otců?
Nedávno jste jinde psal, že je potřeba více soudců. Kdo se tomuto tématu věnuje, se takovému nápadu jen usměje. Apod."

U Pochodu hrdosti homosexuálů jsme stáli s transparentem: Unie otců proti krádežím dětí heterosexuálů.
Znám několik případů, kdy ženská zdrhne s dítětem (jak to známe) - ovšem za lezbou.
Pochopitelně na prvním místě nám heterosexuálům berou děti heterosexuálové.

Valentin Papazian
Unie otců - otcové za práva dětí

_____________

Žádná Liga otců neexistuje - a nikdy neexistovala, aspoň u nás ne. Existuje jen potrhlej, prodejnej a zaplacenej Mikyška, kterej pročítá naše stránky a pak z toho píše tyhle - soudcovský - rešerše.
Kdo asi tak může mít zájem na tom, aby to dělal ? A kdo mu ty bláboly tak asi platí ??
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:52
novinky.cz/.../...

jen ty třešně jsou u vás nějak pozdě. Kul.
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:54
S heslem, ANO, rozkrademe ještě co se dá jdeme do voleb.
ANO, je to tu v Praze nějak zatuchlý.
J.K.
novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:55
Dívka zahodila obal od sušenky, odvedli jsme ji v poutech, pochlubili se strážníci

zpravy.aktualne.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 17:57
Paraziti z StB :

seznamzpravy.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 18:01
Kedul 2018-09-03 13:21
novinky.cz/.../...
To je zajimave, ze tu amnesty internacional nekritizuje a nepise odsuzujici clanky o muceni a ponizovani za to kdyz ma u nas nekdo sex ve svem aute ….¨

Amnesty International dnes má jiné “starosti“, a to prý ohroženou demokracii v Polsku. Jaksi se jim nelíbí „porušování lidských“ práv estébáků a komunistických relikvií v polské justici.
Freeeurope

________________

Ještě si dobře pamatuju, když na jaře 2011 sháněl Šinágl tu jejich předsedkyni (AI), aby se vyjádřila k tomu, proč mě zase bezdůvodně zavřeli. Schovávala se asi 3 měsíce a když ji konečně dohonil, tak mu sdělila, že AI prý tady není od toho, aby řešila případy v ČR. Ale třeba v Sýrii.
Tak jsem se jí zeptal - dopisem - už já, proč teda trčí v Praze, a nejedou si zařídit centrum do Sýrie - odpověď dodneška čekám - ale odpověděl jsem si za ni sám :
Protože v Sýrii se střílí a chcíp tam pes, zatímco v Praze si zadarmo válíme - zcela v bezpečí, pohodlí a blahobytu - šunky a ještě si zajišťujeme slušné živobytí a hrajeme si na důležitý... Hlavně ta lidská práva, že !!
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 18:09
Když právní stav není nikomu ku prospěchu: příběh muže, který téměř padesát let marně tvrdil, že není otcem své právní dcery


jinepravo.blogspot.com/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 19:12
Vilém Mikyška se v tomto směru dříve nikdy nijak neangažoval. To by Google snadno zjistil, protože jde o málo běžné jméno.
Proč s tím najednou začal, to jistě nevím. Ale nejpravděpodobnější podle mne je, že se z nějakého důvodu on sám snaží sebe na netu zviditelnit. Začal se do něčeho navážet možná pro zábavu, možná má nějaký osobní problém, a možná si touto akcí chtěl zvýšit návštěvnost své domény a zlepšit pozici domény ve vyhledávačích. Možná to technicky testoval.
Kdyby se opravdu chtěl angažovat, začal by nejspíše založením spolku. Takto každý v OR snadno zjistí, že je to jen jediná osoba. SU by se těžko obrátila na jakéhosi Mikyšku, který nemá žádné mimořádné možnosti cokoli ovlivnit, jen si koupil doménu a udělal si stránky s nepatrnou návštěvností. Nemá jim co nabídnout. Existují třeba profesionálové na mediální kampaně, neziskovky dělající pro někoho nebo proti něčemu politiku, atd. ale to jsou lidé s vazbami na zdroje, lidi, média... on nic takového nemá, to by Google hned našel. OOS
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 19:13
Z činnosti OSPOD a jedné neziskovky. J.K.

blesk.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-05 19:13
Prý si to odpracuje. Kolik to asi bude dělat na hodinu?
J.K.

novinky.cz/.../... Paroubek&utm_medium=hint&utm_source=search.seznam. cz
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-06 14:18
ANO, bude líp, ale nejprve je potřeba vyhnat parazity ze státní správy a nahradit je schopnými.
Odpovědnost žádná, jako vždy nikdo nepochybil. Ukázka co je OSPOD za pelech a zašívárnu pro vypatlaný báby. J.K.

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-06 14:33
V Polsku ani za komunismu nebylo možné zřídit obdobu Pacem in Terris, ale:

cs.wikipedia.org/.../...

ale bylo samozřejmostí komunistických tajných služeb verbovat i duchovní všech denominací, i nekomunisty. Není to nic nového, tuhle myšlenku kamufláže komunistických diktatur přítomností spolupracujících nekomunistů i duchovních – s cílem vyvolat u mas neznalých lidí dojem, že ten komunismus je tak demokratický, vymyslel ještě za Leninova života a vůdcovství jeho ministr zahraniční Čičerin.
Nevyhnulo se to ani Polsku….akorát že tihle ďáblové v sutanách se stávají brzy vykřičenými, a až lidi poznají, o co jde, nikdo jim na mši nepřijde. Ovšem poznají je až po hrozném ovoci. Výsledcích intrik a šikan.
Naštěstí v Polsku je církev tak početná, že proveditelnost penetrace vlivovými agenty komunistických rozvědek je nižší než např. v českých zemích, kde v r. 1950 většinu kněží a řádů komunisti uvrhli do vězení a koncentráků - a penetrace byla silná. K vytvoření obdoby české Pacem in Terris nebyly v Polsku podmínky. Ovšem polská UB (později SB obdoba StB) měla svůj zvláštní odbor špiclování kněží. A ten byl dost početný a rozvětvený.
Nezbývá však, než poukázat ještě na polskou historii: V počátku 50. Let se snažili soudruzi mj. také kolektivizovat zemědělství. Jenže to bylo těžké v zemi, v níž byl nepoměrně silnější odpor vůči komunismu než v Československu. Ten měl opět své historické kořeny: Nejen ruský útlak za carismu na části Polska pod ruským záborem, ale napadení Polska vojskem bolševického Ruska hned poté, co se Polsko 11. Listopadu 1918 vrátilo zpět na mapu Evropy ...a masové vraždy civilistů. Naštěstí 15. Srpna 1920 uštědřilo na východním okraji Varšavy polské vojsko bolševické Rudé armádě definitivní výprask (jedním z velitelů ruských vojsk byl Čapajev - nemyslitelné, aby třeba i za komunistické PLR učili děti zpívat ve škole "Kamandír Geroj Geroj Čapajev, byl vsjo vrémja v pjéredi....jak v Československu).
17. Září 1939 jako spojenec Hitlera napadli Rusáci Polsko znova (a vedoucí celé operace byl jeden a tentýž generál Šapošnikov, jenž vedl invazi 1919-1920, a mstil se za porážku u Varšavy) - Rusáci tedy v r. 1939 napadli Polsko jako spojenec Hitlera - ale to už některá česká media (konečně!) netají. Následek je logický: Na rozdíl od Československa Poláci sovětskou armádu v letech 1944-1945 nevítali, jednoznačně v ní spatřovali okupanta, naprosto stejného, jakými byli němečtí nacisti.
(A prostě pro Poláka absolutně nepředstavitelné, aby - ještě ke všemu bratr Čech, jejichž sv. Vojtěch přinesl polskému národu dar víry! - vítal ruské tanky se šeříkem jak nakonec v květnu 1945 v Československu, omámeném propagandou o bratrech Slovanech, nesoucích osvobození od nacistického jha...)
Tedy v oněch výše zmíněných údobích ruského útlaku či invazí v Polsku nesmírně rostla pozice Církve mezi masami - neboť ta se postavila na stranu národa jednoznačně, nesmlouvavě....v čele šiků i krucifix i zbraň "rukama svýma chutnaje". Proti komunismu, který do Polska přinesli Rusáci doslova na bodácích, trval paramilitární formou odboj dál - poslední bojovník Zemské Armády, útvarem ozbrojeného odporu, padl v r.1963!) - a na venkově se těšil také širokému zázemí (ale nebyla to jen ves, i průmyslové oblasti zaznamenávaly permanentní stávky...nejvíce 1953, 1956 Poznaň...a ani do r. 1989 jim nebyl konec).
Proti režimu, jenž se tedy v těch padesátých letech snažil o kolektivizaci zemědělství, povstal odpor, režim eskaloval represe nakonec nasazením vojska - a to selhalo, neboť: Mnozí vojáci opět byli dětmi zemědělců, a jak tedy se zbraní proti svým? Proto nakonec soudruzi v r. 1954 museli s prosíkem pustit z vězení sv. paměti Kardinála Wyszynského, a pěkně jej poprosit, aby (prostřednictvím kostela) uklidnil masy. A samozřejmě: Otec Kardinál využil situace ke kladení důležitých požadavků: Zejména svobodu vyznání, svobodu pro Církev. Uchránil Katolickou Univerzitu Lublin (KUL, mimochodem na té přednášel dogmatiku a etiku po válce pozdější Papež JPII.).
Kostel se stal tedy v období totality velmi důležitou infrastrukturou toku informací. Nejen v období totality, ale i v období postkomunismu - v němž důležitou roli sehrála opět Církev - hodně v podobě Radia Maryja a TV TRWAM, nemainstreamovým masmediím. Samozřejmě, že bolševický stát - nucený formálně dodržovat to, na čem se s Kardinálem Wyszynským dohodl v r. 1954- nezanechal činností zaměřených proti Církvi, jak je pro něj příznačné. Řada kněží skončila mučednickou smrtí, a vrah nevypátrán. Kněz Jerzy Popieluszko sv. paměti nebyl jediným, u toho se akorát lidem povedlo vrahy dopadnout a režim je musel formálně postavit před soud (to bylo v r. 1984). I po r. 1989 bylo několik vražd. A samozřejmě, na druhé straně se našlo pár zrádců Pána Boha v sutanách...Krom hlásání bludů pomlouvajících slušné kněze, nebo donášejíc na ně lživé denunciace.
Problém spatřuji dnes v tom, že nejvyšší posty hierarchie (míním tím samozřejmě i Vatikán) se s těmito problémy nevyrovnávají tak, jak sv. paměti papežové Pius XI. A Pius XII. Následník Pia XII., Jan XXIII. Bohužel naletěl Chruščovovu lkaní po míru (a za zády plně zbrojícímu) a jeho sloganům o "mírové koexistenci a spolupráci států s různým společenským zřízením". Následkem toho Církev přestala odsuzovat komunismus a varovat před ním lidi...tak jak to činili Papežové Pius XI. A XII...Bohužel, nejen Vatikán, ale Západ vůbec nepochopil dezinformační a klamací taktiky Moskvy.
Vzpomeneme-li si na sv. paměti Kardinála Berana, ten zakázal dokonce udílet svátosti těm, kdo na jedné straně chodili do kostela a na druhé na schůze KSČ. A estébák v sutaně, či různí ti Plojharové by okamžitě dostali interdikt, o to by se jistě byl Kardinál Beran postaral. Stejně tak jako by tehdy musel dostat interdikt onen ďáblův sluha v sutaně, podílející se na šikaně sv. paměti arcibiskupa Jankowského v Gdaňsku (běžná šikana - denunciace z pedofilství, to dnes se neděje jen proti kněžím, což třeba některé rozvoduchtivé paničky, snažící se o likvidaci otce svých dětí???).Jenže....ten interdikt pro takového grázla musí schválit nejvyšší místa hierarchie, čili taková věc jde až do Vatikánu...

Freeeurope
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-06 14:54
Předvolební kampaň do Senátu ČR za pět melounů.
Přeji hodně štěstí Jyrko. J.K.


seznamzpravy.cz/.../...

Paroubkovo myšlenkobraní

Odešla žena
zmizely prachy,
na stará kolena
seru před policajty strachy.
Ve dne v noci se hrabu v zákonech,
je to v prdeli, skončím na Borech.
Nenašel jsem ani co na to Slavná Sibyla,
taková kausa tu ještě nebyla.
Mám plno kámošů, nejsem žádný blbec,
jako vždy to zameteme pod koberec.

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-06 16:37
Byla by to velká klika
kdyby ti skočili na to,
že melouny sis půjčil od strýčka Vika.
Halíře dělají talíře,
a zlatokopka z řady štětek,
postará se,
že z pěti mega ti zbyde ušmudlaných pět pětek.
Dnes Jyrko na to koukáš jako tele,
když jsem se na tě obrátil,
měĺs mě u prdele,
ani neposlechl jsi svého kabinetu Jiřího Birke ředitele.
Když varoval tě, že když se ti vocas postaví,
současně se ti rozum zastaví.
Tvůj smutek plně chápu,
zkus štěstí, ve volbách do senátu.
Buď v klidu, nejsi žádný Janek,
držím ti pěsti,
ať dopadneš aspoň jako v prezidentských volbách Mirek Topolánek.
Není důležité zvítězit,
stačí zúčastnit se. J.K.

seznamzpravy.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-06 17:05
Odešla žena a nechala mu pajdu…

Tomu se v plátýnku, neboli Božím požehnání říká štístko. To dával bankéř odrbané kavce na cestu. O.
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-06 19:12
Dobře udělala tomu hajzlovi, ta vychcaná svině.
Ty dva se hledali, až se našli,
na oboustrannou vychcanost zašli.
Doufám, že Jirka to unese a nehodí si mašli.
Snad lepších zítřků se dočká,
a nedopadne jak mladej Kočka.
J.K.
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-07 14:49
Skromnost mladé paní Vondráčkové (i tak je to jistě jen almužna na svačinu pro děti...) :

Skromnost pi. Vondrackove.
Z.

blesk.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-07 15:13
V referendu nerozhoduje vzdelanost obcanu, ale masova psychoza a oblbovani obcanu politiky - vymyvani mozku!
To by mel ustavni pravnik vedet.
Z.

zpravy.aktualne.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2018-09-07 18:47
Plekanec chce děti do výhradní péče :

www.super.cz/.../

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.

Gdzie kończy się marketing, a zaczyna realne bezpieczeństwo gracza?

Rynek hazardu online w Polsce rozwija się dynamicznie, ale wraz z nim rośnie liczba sprzecznych informacji, uproszczeń i półprawd. Dla przeciętnego gracza różnica między serwisem solidnym a ryzykownym często nie jest widoczna na pierwszy rzut oka. Estetyczna strona, atrakcyjne bonusy i polska wersja językowa nie są dziś żadnym wyróżnikiem. Prawdziwa jakość zaczyna się tam, gdzie kończy się marketing, a pojawiają się procedury, odpowiedzialność i przewidywalność. Właśnie w tym kontekście warto analizować, co faktycznie oznacza pojęcie legalne kasyna online, zamiast traktować je jako chwytliwe hasło.

Kasyna na Czarnej Liście

Obecność kasyna na czarnej liście to zazwyczaj efekt długotrwałych problemów, a nie jednorazowego błędu. Najczęściej powtarzające się powody to brak terminowych wypłat, zmiana warunków bonusowych w trakcie gry, niejasne anulowanie wygranych czy nagłe blokady kont bez logicznego uzasadnienia. Co istotne, wiele takich platform przez długi czas funkcjonuje bez zarzutu – problemy pojawiają się dopiero w momencie, gdy gracz próbuje wypłacić większą kwotę.

Charakterystycznym sygnałem ostrzegawczym jest też niestabilność domeny. Kasyna działające na granicy regulacji często zmieniają adresy stron, tworzą kopie serwisu z drobnymi różnicami w nazwie lub przenoszą użytkowników między subdomenami. Z zewnątrz wygląda to jak normalne funkcjonowanie, jednak w praktyce utrudnia dochodzenie roszczeń i kontakt z operatorem. Jeżeli do tego dochodzi brak jednoznacznych danych o właścicielu serwisu lub lakoniczny regulamin, ryzyko rośnie znacząco.

Jak testujemy legalne kasyna online?

Rzetelne testowanie kasyna nie polega na jednorazowym wejściu na stronę. To proces, który obejmuje kilka etapów, z których każdy ujawnia inne słabości lub zalety platformy. Na początku analizowana jest struktura prawna: kto jest operatorem, gdzie firma jest zarejestrowana, jakie dokumenty regulują jej działalność i czy są one łatwo dostępne dla użytkownika.

Kolejnym krokiem jest test techniczny. Sprawdzana jest stabilność strony, bezpieczeństwo połączenia, sposób przechowywania danych oraz ogólna logika interfejsu. Chaotyczna nawigacja, błędy w formularzach czy brak spójności językowej często świadczą o niskiej jakości zaplecza technicznego.

Najważniejszy etap to jednak test praktyczny. Rejestracja konta, wykonanie wpłaty, uruchomienie kilku gier i próba wypłaty środków pokazują, jak kasyno działa w rzeczywistych warunkach. Istotne jest nie tylko to, czy wypłata dochodzi do skutku, ale również jak przebiega komunikacja z obsługą klienta i czy zasady są stosowane konsekwentnie wobec wszystkich użytkowników.

(komentarz: platformy godne zaufania zachowują się przewidywalnie zarówno wtedy, gdy gracz przegrywa, jak i wtedy, gdy wygrywa.)

Opcje Płatności Dla Polskich Graczy

Metody płatności są jednym z najbardziej praktycznych wskaźników wiarygodności kasyna. Serwisy nastawione na długofalową obecność na rynku oferują przejrzyste warunki finansowe: jasno określone limity, realne czasy realizacji wypłat oraz brak ukrytych opłat. Dla polskich graczy szczególnie ważne jest, aby procesy finansowe były intuicyjne i nie wymagały skomplikowanych obejść.

Równie istotne jest to, jak kasyno reaguje na problemy związane z płatnościami. Czy status transakcji jest widoczny? Czy użytkownik otrzymuje konkretne informacje zamiast ogólnych formułek? Czy weryfikacja tożsamości odbywa się według jasno opisanych zasad? Odpowiedzi na te pytania często mówią więcej niż same deklaracje o bezpieczeństwie.

Najlepsi Producenci Gier Hazardowych

Jakość kasyna w dużej mierze zależy od dostawców oprogramowania. Renomowani producenci gier hazardowych działają w środowisku stałych audytów, certyfikacji i testów matematycznych. Dzięki temu gracz ma pewność, że zasady gry są niezmienne, a wyniki generowane w sposób losowy i zgodny z deklarowanymi parametrami.

W praktyce dobra biblioteka gier to nie tylko liczba tytułów, ale ich różnorodność i stabilność działania. Sloty, gry stołowe, poker czy kasyno na żywo powinny działać płynnie zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Platformy współpracujące z uznanymi studiami rzadziej borykają się z awariami i znacznie szybciej reagują na zgłoszenia techniczne.

Podsumowanie

Wybór kasyna online nie powinien być decyzją impulsywną. Czarne listy, problemy z wypłatami i nieuczciwe praktyki to zazwyczaj efekt ignorowania sygnałów ostrzegawczych, które były widoczne od początku. Dokładne testy, przejrzyste płatności oraz współpraca z renomowanymi producentami gier tworzą realne podstawy zaufania. Jeśli te elementy są spójne, gracz może skupić się na rozrywce zamiast na rozwiązywaniu problemów. Jeśli chcesz — w kolejnym kroku mogę przygotować następny tekst w tym samym stylu pod kolejne hasło.

戦略の一部としてのコード

ボーナスコードはしばしば無秩序に使用されますが、その真価は戦略の一部となったときに発揮されます。Casino Secret では、コードはプレイヤーに新しいルールへの適応を強制するものではなく、選択したゲームモデルを補完するものです。

コードは、短いセッションや新しいプロバイダーのテストに使用できます。重要なのは、有効化の条件を考慮し、設定された賭け金の制限を超えないことです。コードの使用を効果的にするのは、まさにこの規律です。

実用面では、カジノボーナス カジノシークレットは、ゲームの構造を変えない追加リソースとして機能します。結果を約束するものではありませんが、特定の瞬間に可能性を広げることを可能にします。

このアプローチにより、衝動的な決定のリスクが軽減され、カジノとのやり取りがより意識的なものになります。