MSp : Svou novou vizi si pověste nad vchod

a na stránky a vůbec všude, kde se dá - a seznamte s ní co nejširší veřejnost. Vizi o tom, co je provokativní chování. Protože to bude veřejnost bezesporu velmi zajímat.

Dopis degenerantům z MSp : 

 MSp – Mgr. Marko Marjanovič

Mgr. Marta Ublová

 

                                                                                                                                     MSP-2611/2024-ODSK

 

                              Věc : Vaše  STANOVISKO  ze dne 16.4.

                                                 ve věci odškodnění Nymburk

 

Ubozí degeneranti,

               Vaše výše uvedené stanovisko je i při znalosti vaší celkové lidské a zejména právní ubohosti v některých bodech přesto překvapující, ba unikátní.

               Zastavím se u některých.

Jediné, za co se omlouváte, je nezákonné rozhodnutí policajta z Poděbrad (Zdeňka Dvořáka) – jakoby to tenhle blbeček měl všechno na svědomí sám.

Děláte to schválně, že ? Aby na ty ostatní nebylo vidět.

Přitom Dvořák, i když o jeho blbosti není pochyb (u policie ostatně ani nikdo jiný nepracuje) a i když jeho zavinění je zcela nesporné (protože byl – mnou – hned zkraje poučen o nezákonností svého postupu a vyzván, aby svého protiprávního jednání zanechal, a přesto v něm, jako správný kretén, dál pokračoval) je tím posledním v řetězci a tím nejmenším, kdo něco zavinil. Ale – hlavně není z Vašeho resortu, ale z MV, že ?

Jsem přesvědčen o tom, že Dvořák a jeho usnesení je  TO POSLEDNÍ, za co byste se měli omlouvat, už proto, že tenhle blbeček na dálkové ovládání zjevně nejednal ani sám, ani o své vůli, ale že mu to někdo nařídil.

A kdo asi, když oznámení přišlo z krajského úřadu na OSZ, že ?

OSZ už ale JE V RESORTU MSP, že ??

A MSP je zodpovědné za jeho právní i lidskou úroveň, že ?

To už nejsou jenom blbí policajti, to jsou mnohem skvěleji placení státní zástupci, údajně právní odborníci.

Tak když shrnu jenom poslední zkušenosti s těmi Vašimi „právními odborníky“, tak to máme :

Jednu blbku ve Svitavách (dnes v Chrudimi), jakousi Karin Bělouškovou (viz OS SY 2 T 35/2022), celou řadu pitomců v Nymburce (náš záslužný a jedině správný počin již z r. 2008 ohledně uzavření tohoto zcela zdegenerovaného zastupitelství bohužel nedošel naplnění a správného ocenění dodneška, naopak, se tam jenom sabotéři a degeneranti z řad státních zástupců pouze rozmnožili – viz i tento případ, za který se – prý – omlouváte – a jeho protagonista Štěpán Brunclík (a nejspíš ten to taky byl, kdo zaúkoloval toho pitomce Dvořáka v Poděbradech), dalšího máme v Příbrami (Tomáš Hájek – děsně aktivní, pokud jde o neexistující trestný čin vyhrožování, jenž ani není schopen rozeznat, natož prokázat,  zato trestné činy, které se prokazatelně staly přímo před soudem - křivé obvinění a křivá výpověď - nebyl schopen obžalovat dodnes, další máme v České Lípě – Veroniku Klapkovou – a tak bych mohl pokračovat jedno OSZ za druhým. Každý rok aspoň jeden další pitomec z OSZ má potřebu se předvést, jak mě bude stíhat… Bez ohledu na to, jak žalostně dopadli ti před ním. Samozřejmě také a jedině díky tomu, že jim vzniklou škodu dosud nedal nikdo uhradit.

Přitom jsou jako přes kopírák shodní : Mladí, nezkušení, honící kariéru za každou cenu, s absencí právního citu a zejména pak touhy vykonávat nezávisle a nestranně spravedlnost. Zato s touhou se rychle obohatit a pohodlně si žít (na cizí účet).

Můžu se zeptat, kam na ty vyčůrané pitomce chodíte ?? To musí být nějaká zvláštní líheň (justičních pitomců), nemyslíte ? To přece není standardem ani v běžné populaci, natož vysokoškolsky vzdělané.

Nevíte náhodou, kdo všechny tyto pitomce poštval proti mně a našemu sdružení ?? Nevíte náhodou, odkud přišli k dojmu, že právě přes pronásledování mé a sdružení K 213 udělají nejrychleji tu nejlepší kariéru ??

A můžete mi vysvětlit, proč právě já mám – o své dovolené (!!!)– školit a vzdělávat tyto mravně a lidsky zanedbané blbce  a vychovávat je přímo před soudem ?

Á propós : DOVOLENÁ. Další bod. To je taky bod z Vašeho stanoviska, hodný psychiatrického vyšetření vás obou.

Můžu se zeptat, kde vy trávíte dovolenou ? U soudu, kde z pozice obžalovaného opakovaně zadarmo a pořád dokola školíte právně i lidsky zanedbané justiční blbce ??

Nebo snad v celách předběžného zadržení ?

Možná že jste natolik úchylní, u zaměstnanců MSp to jistě nelze á priori vyloučit, že ano, ale já chci trávit svou dovolenou u vody, nebo prací na chalupě, nebo výlety do přírody – a ne doškolováním justičních pitomců. Ostatně, jste asi jediní, kdo má na užití a účel dovolené tento – zarážející – pohled a názor.

Další bod  : Kdo vám dal souhlas s nahlížením, natož pak zveřejňováním mého trestního rejstříku ? To je taky pro vás normální ?

A můžu vědět, k čemu pak je výmaz a zahlazení trestů (mimochodem, ten poslední je osm let starý – a byl udělen za znalost trestního řádu, která se u nás trestá půl rokem nepodmíněně), když kdejaká blbka z MSp je může beztrestně pořád dokola omílat jako nějakou mantru zdůvodňující, proč někdo nemá nárok na odškodné ?

Kdo vám dal právo segregace obyvatelstva na různé skupiny ? Na ty, co mají nárok, a na ty, co – podle vašeho zcela zcestného – uvážení nárok nemají ?

Připomenu Vám, protože je zcela jisté, že o objektivním pohledu veřejnosti na spravedlnost už dávno nemáte nejmenší potuchy, co spravedlností skutečně je (a co tak veřejnost chápe) :

Nejen že je zakázáno a zcela nepřípustné rozdělovat občanstvo na priviligované a ty ostatní, nebo rovnou – ty perzekuované – ale hlavně : Pokud je někdo  OPAKOVANĚ BEZDŮVODNĚ PRONÁSLEDOVÁN, jak otevřeně potvrzujete, je to bezesporu důvodem k zatraceně zvýšenému odškodnému, protože je bezesporu velký rozdíl mezi justičním lajdáctvím či nechtěným omylem – a cíleným mnohaletým pronásledováním se zneužitím všech prostředků, co jich státní pitomci při výkonu moci mají.

Vaše tvrzení, že „pozornost OČTŘ sám svým chováním vyhledávám“ budu chtít u soudu podrobně vysvětlit. Už proto, že si myslím, že to je vůbec to nejnebezpečnější z celého Vašeho jinak naprosto bezcenného, ba úchylného blábolu.

Já vyhledávám ty policajtstký pitomce, aby mě mohli bezdůvodně zatýkat a odvádět ze zaměstnání, dělat mi domovní prohlídky, nebo mě bezdůvodně zadržovat v nejrůznějších celách ?? Nejste náhodou rovnou z blázince ?

Zrekapituluji své chování za poslední rok a půl : Ráno – jedu do práce. Tam celý pracovní den dělám, co mám – a co s policií, ani ostatními justičními pitomci nijak nesouvisí – pak jedu nakupovat, pak jedu domů. Občas si něco vyzvednu na poště nebo na jiném úřadě. A TO JE VŠE. Doma vyřizuju maily a agendu našeho sdružení.   O víkendech pracuju na zahradě, výjimečně jedu někam na výlet.

 A TOHLE JE CHOVÁNÍ, KTERÉ PROVOKUJE FÍZLY A STÁTNÍ ZÁSTUPCE NATOLIK, že mě potřebují pořád dokola pro nic za nic stíhat ??

Tak to zveřejněte !! Pověste si to na MSp., na vchod, na w-stránky a všude, kde to jde. Dejte to vědět veškeré veřejnosti – ať ta ví, na čem je a co MSp považuje za provokativní chování, zasluhující trestní stíhání. Ať ví, k čemu si platíme ty Vaše pologramotné, bezcitné a naprogramované idioty na dálkové ovládání, s přímou předvolbou „Ochraňuj grázly za všech okolností a pronásleduj všechny, co to o nich napíší“.

Mimochodem, když už jsme u té recidivy : TO VY JSTE NENAPRAVITELNÍ RECIDIVISTÉ,  a je potřeba Vám to denně připomínat. Každý se mnou prohraný spor je jeden Váš záznam – za křivé obvinění a bezdůvodné pronásledování. Dnes je jich – zatím – jedenáct. A to nemluvím o tom, kdyby tyto skutky posuzovaly vskutku nezávislé porotní soudy, a ne na Vás závislí poskoci. Tak jsem odsouzen nebyl nikdy za nic. Protože jsem taky nikdy nic špatného, za co bych se měl stydět, neudělal.

A kolik těch záznamů už máte vy ?? Sami píšete, že – desítky, že ?? Byli jste schopni nějaké nápravy nebo reflexe ? Dodneška – ani Ň. Tedy – přesně to, co má na mysli pojem  NENAPRAVITELNÍ A NEPOLEPŠITELNÍ RECIDIVISTÉ,  neschopní žít v normální společnosti, které provokuje, když někdo chodí do práce – a tam, na rozdíl od nich – dělá něco užitečného a společnosti prospěšného, z čeho se navíc i platí daně – na takové lemply jako jste vy.

Na brzkou viděnou u soudu, recidivisti.

 

                                                                                                                                     Ing. Jiří Fiala 

 MSp : Vysoká škola arogance a pohrdání

 ___________________________

____________________________

Mgr. Marta Ublová, nar. 20. července 1969, Svojsíkova 486, 273 09 Kladno-Švermov

 

Marko Marjanovič

 
Ministerský rada ve společnosti Ministerstvo spravedlnosti

Předtím pracoval(a) jako Advokátní koncipient pro Advokátní kancelář Mgr. Marek Ježek

Studoval(a) na škole Právnická fakulta Masarykovy univerzity

Chodil(a) do školy :  Gymnázium Český Těšín

Žije v :  Praha

Pochází z :  Třinec

 

_____________

Ergo : Koncipient bez praxe a zkušeností (česky řečeno - evidentní cucák) je dost dobrý k tomu, aby rozhodoval o tom, kdo má jak žít a kdo svým životem provokuje a kdo ne... A kdo má nárok na odškodné a kdo ne. 

Takový parazit !!! 

 

 

_____________________________

_____________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

______________________

______________________

 

 

 

 

 

 

 

 

____________________________

____________________________

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-04 12:24
Jak nefunguje právní stát (resp. jen pro někoho):

blisty.cz/.../...

______________


Typické je, jak je pro policii všechno "občanskoprávní spor" - to je asi naučili už v jeslích - a hlavně, aby nemuseli nic dělat.
Takovou policii ovšem nikdo nepotřebuje a k ničemu v praxi není. ZRUŠME JI !!!
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-05 08:05
Mainstream zase řeší kraviny, problém s policií ho nepálí:


seznamzpravy.cz/.../...


LN
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-05 11:49
Byl to šok, řekl u soudu policista o zákroku parťáka, který hrozil bezdomovci nabitou zbraní u hlavy


www.novinky.cz/…838

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-05 14:56
Zvuk jako z pekla :

denikalarm.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-05 14:58
Nemají koho volit. Přes tři miliony lidí nechtějí jít k volbám


www.echo24.cz/…oli

echo24.cz/.../...
__________________

Já k nim, prosím, nepatřím. Nemám koho volit, přesto pokaždé jdu.
Ale to, že nemám koho volit, pro mě platí už dobře 20 let.
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-05 15:06
"Obžalovaný: Jsem nevinný".

Obžalovaný od počátku vše popírá. Soudu ale nedokázal dostatečně vysvětlit, proč by si dívky něco podobného vymyslely"

Pana soudce zavřít s nějakou prořízlou hubou náctiletou do jedné místnosti bez kamer na minutku ať si potom prokazuje jak chce že se jí ani nedotknul když ona přece nemá žáýdnje motiv nkoho dostat do vězení a jistě taková mladá žába dokáže posoudit jaké to pro chlapa je v jejím věku stejně jako tretní odpovědnost žádnou nemá za křivou výpověď a všechny média sufražedky a justiční mafiánci dělají vše proto aby takovým zajistili beztrestnost dyť jim přece není ještě vosmnáct a presupce neviny .. kdepak je .. stejně jako ti jasnovidci v dizkuzích co mají jasno bo to řekla justiční mafie a výpovědi jsou přece u tvora jakým je člověk tedy tvor prolhaný tím nejlepším důkazním materiálem (proto všude kamery šmírování lezení do soukromí kradení majetku prej jen pto to řízení erárníčci a justiční mafiánci co .. dyť staší ty výpovědi svědků, po letech, a když se nám nehoděj tak je pozměníme nebo přidáme celé věty do nich ... viz kramný, sotoláč a spousty dalších jakožto běžná praxe ... ještě tam chyběl pes s prašivou stopou pardon pachovou jako jasnej usvědčující důkaz že by jako vočichal kalhotky a psvodo by bezpečně pejskovi naznačil kde má lehnout aby byl "důkaz" pachovkou dokonalej že .. viz univerzitní znalecký posudek na tuto "metodu" ....)...... taková kamera zcela vybitá bez paměti dozajista dokáže podle justiční mafie fungovat úplně stejně dobře jako nabitá a s panětí ..... tak to tak musí bejt .....



PS: Kdo nikdy nepracoval s dětma nepotkává se s dětma a neřeší každou hovadinu kterou vypustí děti z úst nevědouc co to může ve světě deviatních justičních dospělých ukájejch se neštěstím a likvidací druhého a majících v palici kdovíjaké zvrhlosti které normální člověk si hend nepředtavuje jako oni zvrhlící justiční ....taková lež všechno někomu přivodit .... kdybych věřil všemu co moje velmi pravdomluvné dítě vypustí tak by justiční mafie celeé dny a noci musela hodnit obří pavouky duchy víly vodníky bubáky a to ani nemluvím o těch reálných věcech co na beton dělali prožili zažili a barvitě o nich od 3 let mluví ... bo na ně někašlem a výslovnost mají od tohoto věku perfektní i slovní zásobu ....stejně tak fantazii ..... jo vlastně by měl ten onen panu soudci říct že co strašného za nechuťárny musel udělat on malejm děckám když o tom nemluví dodnes a bojí se to říct před 30ti lety .. a jeslti má nástroj tak je vinen a musí prokázat nevinu že .... a to že nikdo ho ještě neobvinil znamená že jeho násilnění bylo vlemi rafiunované a velmi skryté že .... to by pan soudce čuměl kdyby seděl s takovým soudcem na lvaici obžalovaných on kdyby poižíval takové praktiky a odůvonění jako poižívají oni proo lidem nevinným ... kde se nic neprokáže a nejsou důkazy bez pochybností ... tím fakt neříkám že to nemohl udělat ... ve světě mobilů s 4k rozlišením videí je pouhá vápověď fakt uboej důkazní materiál pro cokoliv ... ve světle přímých důkazů proti justičním mafiánkům na které justice a ministerstvo kálí při oznámení ... a pan soudce jistě ty dívky dobře zná lépe než jejich matky které jim nevěřili že je tak strašně vševědoucí ... počítám že nahlášení přišlo jakmile náhradní papínek přestal plnit otroka maminkám stejně jako se to dejě náhle úplnou náhodou při rozvodech .... a to si pane F stěžujete jak s vámam justiční mafie zametla při rozvdou .. mohl jste dopadnout jako každej druhej obviněním a uvězněným bezdomovcem protože by si na vás bývalá vymyslela při rozvodu něco podobného vlči dětem a nešteknul by po vás pes jak to bývá ikoho by už pak nezajímalo zda jde nebo nejste takovej makovej jestli jste něco fakt nebo nefakt a jestli máte nebo nemáte pravdu ohledně justičních mafiánků .... opakuji tedy znova ... cokliv sexuelního co není nahlášeno okamžitě ... je v dnešní době naprostým vykalkulovaným svinstvem proti mužům .... a nejvíce trpí skutečné oběti skutečných znásilnění a obtěžování .... na které justiční mafie samozřejmě ... z vysoka .... bo se násilníci drze přiznávají a mají z toho jak dostanou za to další a další podmínečku a anonymitu od justiční mafie a prestiturů velkou srandu ... (jen tak mimochodem pro tupé soudce a společnost tupců ... jasně velkje nebepenčnej obtěžovač dětí to udělal jen jednou před lety a nikdy víc přestože mu to bezproblmu prošlo a pak se chovali dál jako rodinka jako by se nikdy nic nestalo a najednou takové choutky neměl byly v ohodě a najendou si vzpoměly po letech když už není možné nic prokázat že jako něco bylo ... to je takové strašně uvěřitelné neprůstřelné že ... takové to meetuuu co vymyslela ta predátorka co ojela zajíčka a dával mu milony držhubnýho .... )

Víte co takovej nevinej obviněnej z ohmatávání náctiletých dívek odouzenej si asi tak pomyslí až s ním zametete? No příště až bude jakákoliv příležitost si před smrtí štrejchnout a pořádně tak se nebudu ženýrovat vinej nevinej všebhno jedno aspoň bude na co vzpomínat ..... to je jen taková volná parafráze k stránkám k 213, že člověk, lapený do spárů ulhané justiční mafie, lituje akorát toho, co v životě nespáchal, mysleje si, že tím pádem na něj nikdy nezakleknou a nebudou si jej všímat, když nebude nikdy nic protiprávního páchat ....a to vyhrožování údajné děcákem to je souzený kde? Já zapoměl .. ženské jsou nevinné vždy a za jakýchkoliv okolností ... LS
____________

U nás. Přitom, paradoxně, celé dějiny svědčí o tom, že lhaní je hlavní ženská zbraň, kterou ovládají daleko skvěleji než muži. Podle bible - a v praxi ještě donedávna - přece nesměly vůbec svědčit, resp. jejich svědectví bylo á priori bezcenné. Uznávám, že vůči těm asi čtyřem procentům poctivých a pravdomluvných to bylo nespravedlivé uplatnění kolektivní viny, ovšem u těch 96% zbylých se nemohl nikdo splést.
___________________
Pana soudce bych na fleku zbavil svéprávnosti. "Nedokázal věrohodně vysvětlit...?" A proč to nedokázal pan soudce sám ??
Motivů se nabízí celá řada, od snahy být konečně zajímavou a vzbudit zájem širokého okolí, až po pomstu chlapům obecně, třeba za to, že ji nevzali na posledním plese tancovat. Čím škaredší, tím pravděpodobnější.
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-05 19:35
Doporučuji změnu názvu článku na toto znění:

MSP: Svou novou vizi si pověste nad vchod - a především povinně na váš tělní vývod exkrementů.

J.K.
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-07 03:57
Z trestní justice se vytrácí selský rozum... Ano, všimli jsme si. Moje případy o ničem jiném nesvědčí.
Tedy, pokud tam někdy vůbec byl.

info.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-07 03:58
Ženy jezdí bezpečněji - a tolik (prý) neriskují :

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-07 04:07
Negativní publicita byla důvodem ke snížení platu soudců :

info.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-07 04:09
Neuspěla s kárnou žalobou :

info.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2025-05-07 21:29
Muž čelil stíhání od roku 2011 do roku 2021, kdy byl proces zastaven v důsledku promlčení.



„Žalobce měl právo domoci se své plné rehabilitace v rámci trestního řízení prostřednictvím ustanovení trestního řádu, jež mu dávají možnost vynutit si pokračování v trestním řízení zastaveném pro promlčení tím, že bude trvat na jeho pokračování, a je na něm, aby tohoto práva využil. V opačném případě nemá právo na kompenzaci za vedení trestního stíhání vůči své osobě,“ dodali soudci.









Jasně ... a teď tu o karkulce páni soudci ... fetujem fetujem?... a co doma .. tam jsou všichni zdraví na hlavu?

Co ekonomika řízení pane soudce .. nic..... o té jste neslyšel .. ta vám najednou starosti nedělá? Vy fakt věříte tomu, že si přijdu na soud a budu travat na svém stíhání promlčeného skutku a soudce za peníze daňových poplatníků začně organizovat hlavní líčení a shromažďovat a pořednášet důkazy když ví, že řízení je podle zákona skončeno a nelze již na tom nic změnit žádným rozsudkem? V Bohnicích ten článek četli? Už povolali policajti do kanceláře toho soudce aby jim ho přivezli k řádnému vyšetření duševního stavu? JSte takoví strá..i a zbabělci že nedáte rovnou přes zločineckej sutvaní soud do zákona že nikdo na nic nemá nárok holoto nikdy pokud to není váš kamarádíček? JO fašisti to dělali stejně ... mimochodem peníze si může přece justiční mafie vymoci trestním stíháním těch aktérů toho prmlčení ze svých řad ... 10 let není fakt málo aby to nestihnuli pokud to nebyl záměr úmysl nechat promlčet ....za to fakt obviněnej nenese odpovědnost .... mimoto jste už průtahy v řízení ze strany justiční mafie sami přiznali hlupáci .... takže se bavit o promlčení jako odpovědnost obviněného jak to dopadlo je fakt na chocholouška sorry jako soudče to sis fakt naběhl se svojí tupostí ...vlatně se měl nechat zavřít pak se skrze mezinárodní soud deset let hádat o propuštění aby měl větší nárok na víc peněz za nezákoné odnětí svobody že soudče .... a ten kripl prosím veřejnost mlčící většinu soudí ještě a nění svlečen z taláru a vám to nevadí? No tak přejem poškozenému třeab miliardu odškodnění mlčící většina to ráda zaplatí ... rádá zaplatí plat tomu soudci co blije takové zvratky za 200 litrů měsíčně z daní .... Jo už mám super pčíměr .. si tu banda internetových jasnovidců kastrovačů stěžovala že dostal pán prej nižší právní kvalifikování a tím pádem možný nižší trest za údajnou ochmatiku ... tak mě napadá proč si holota stěžuje v dizkusích .. má si stěžovat na tu holku že měla roztáhnout a nechat se nedobrovolně vo... aby to bylo to jejich vysněné přisnější znásilnění ne? Tedy když přistoupíme k myšlení a páchaní spravedlnosti takovým soudcem co vypustil z huby to v tom článku o odškodnění....
_________________

Ano, tady je dobře vidět, co je to za magory. Jedině blázen by sám trval na pokračování trestního stíhání, "aby se očistil", když dobře ví, že 90% rozsudků je předem dáno a jsou to jen opsané obžaloby, aby ti idioti nemuseli nic dělat a nad ničím přemýšlet.

A ekonomika řízení ?? Tak ta je začne zajímat, až jim to někdo nechá zaplatit. Do té dob y, tedy dokud platí štědrý daňový poplatník - co by se zajímali, že ?? A když, tak leda o svoje platy...

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.