SOP Dovolání

 Výzva k úhradě SOP z dovolání. 

Jde o věc "odškodnění" za bezdůvodné trestní stíhání našeho sdružení (o.s. SPRAVEDLNOST) ve Svitavách. Alias Karin Běloušková. Ta by to taky správně měla zaplatit. 

Zatím se nám jenom vysmívali - že prý nás bezdůvodné trestní stíhání "zasáhlo" (Kuchaříková). To jsme samozřejmě věděli i bez nich, na to soudy nikdo nepotřebuje, to ví i malé dítě. Že asi bezdůvodně někoho pronásledovat dotyčného poškodí - alias zasáhne. 

Totéž pokračovalo na MS (Hesová a spol.).  Zamítla nám i žádost o zproštění od SOP. 

Takže nám následně poslali tohle. 

Já 14 tisíc nemám, zaplatit to nemůžu. Pokud by se našel někdo z vás, kdo by to zaplatit, nebo alespoň přispět, chtěl, tak nám to otevře cestu k dovolání, na Nejvyšší soud. 

Nečekejme žádný zázrak, ale přeci jen, zejména ve věci odškodnění - pokud někdy někdo na výsměšných rozsudcích soudu prvního a druhého stupně něco změnil, tak to byl jedině Nejvyšší soud. 

Takže za pokus to stojí, proto jsem to dovolání taky podal. 

Jestli to stojí za 14 tisíc, to nevím, ale zkusit by se to mohlo. Jinak se nám budou vysmívat pořád dokola. 

Jinou možnost než to zveřejnit nemám. 

Pokud by se našlo aspoň 13 lidí, kteří by po tisícovce zaplatit chtěli, sám dodám tu čtrnáctou. V tom případě ať mi napíší, abych to mohl zkoordinovat a včas zaplatit. 

V opačném případě holt budeme bez dovolání. 

Můžeme si aspoň zapamatovat jména těch, co za to 100%tně mohou - Lucie Kuchaříková (tam podepsaná) a Ivana Hesová (z Městského soudu). 

Na Hesovou v pondělí podávám trestní oznámení pro pomluvu, do usnesení totiž napsala, že jsem uvedl "nevěrohodné" údaje - čímž myslela prohlášení, že nemáme žádné účty, ani žádný majetek a pokud jsou náklady, tak je platí jednotliví členové - ti, kterých se věc týká. 

Když jsem ji vyzval, ať mi doloží, které údaje jsou nevěrohodné a jak na to přišla, resp. čím to může doložit - tak, samozřejmě, mlčí jako hrob. 

Takže - téóčko pro pomluvu, jako vyšité. A už se těším, jak se OSZ Praha 2 přetrhne při jeho vyšetřování. To je mimochodem to samé OSZ, co na mě podává žalobu pro "nebezpečné vyhrožování" jiné soudkyni, Denemarkové, jež se mělo uskutečnit 2 roky starým dopisem, kde jsem se tázal předsedkyně soudu, jestli si vezme na zodpovědnost, až tuhle škodící. zakomplexovanou svini vyhodím z okna. 

Tak to se může OSZ přetrhnout. Tak se teď podíváme, jak sed bude přetrhávat, když má vyšetřovat soudce... 

 

Pokud máte někdo nějaký jiný nápad nebo názor, tak sem s ním. 

__________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

__________________

__________________

 

 

 

 ______________

 

 

 _____________

 

 

 AŤ PLATÍ BOHATÍ  !!! 

 

 

 

A hlavně ti bohatí, co to způsobili !!! 

 

 

VÝZVA KARIN 

 

 

____________

 

 

 

 

___________________________

___________________________

 

 

 

 

_______________________________

_______________________________

Comments  

0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-15 11:30
Zrušeno 26 EXE úřadů :

cesivpravu.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-15 15:39
no, pokud vím, tak škodu platí ten, kdo ji způsobil .... normálně bych na takovou výzvu odpověděl, že škody platí podle zákona stát, tedy včetně nákladů na vymožení škody, jak je to zvykem podle zákona u každé exekuce, přičemž stát ručí ze zákona a podle ústavních práv a mezinárodních smluv za to, že koho poškodí, toho musí odškodnit, nikoliv po něm dále cokoliv žádat, a že dáváte jako poškozený státem a jeho zaměstnanci souhlas tím, aby byl jakýkoliv poplatek uhrazen z vymožené částky navýšené o tento poplatek, a s tím, že podle zákona o osobní odpovědnosti každého zaměstnance za způsobené škody, dáváte souhlas k vymáhání takových poplatků od toho, kdo škody způsobil, přičemž si můžou odpovědné osoby ze státní správy najít kdykoliv ve spise.

Opravdu nelze donekonečna hrát tu jejich hru ... klidně bych natvrdo napsal co píšete v článku .... že na tu jejich hru, že soudy nižší očividně spoléhají na to, že lidé nemají peníze na soudní poplatky, i proti že byly poškození předtím i finančně nezákonným řízením, a proto se svého práva, které mají zajistit podle zákona a úřední povinosti soudu a úřady i bez návrhu, nedovolají, nehodláte přistoupit a že se zjevně jedná o orgaznizovaný zločin soustavného odpírání práv chudších lidí poškozených státem, tedy určité skupiny, která je systémově poškozována a proto je tolik křivých obvinění když i fízlové na to spoléhají že se odškodnění tito nedomohou, někdy ani obhajoby neméně drahé ..



Případně naprosto tvrdá nekompromisní maximálně právně v pořádku (podle nich samotných) odpověď přesně v jejich stylu (převyprávím si text podle toho jak se mi to hodí a vyvodím z toho závěry jaké chci já a jak se mi to hodí vsunout do mnou prosazovaného kontextu .. jak to dělají běžně oni ...): Vážená, Vašemu podání, dle jeho obsahu se jedná zjevně o dotaz, zda si přeji, aby soud vydal usnesení o zrušení všech předchozích soudních rozhodnutí pro jejich zjevnou nezákonnost, a zda si přeji navýšit dlužnou částku v žalobě o náhradu škod a nákladů řízení včetně všech škod následných (tedy i poplatků a nákladů řízení), kdy doposud žádná z úředních osob neuhradila dluh, který je ČR povinna uhradit poškozenému nezákonným stíháním (viz zprošťující rozhodnutí ze dne, zákon o odpovědnosti právního demokratického státu za způsobenou škodu a povinnost všech soudů a úřadů hájit základní lidská práva a důstojnost každého, kdo byl poškozen, dle judikátů bez ohledu na veřejný zájem a to pod hrozbou trestu za zneužití pravomocí úřední osoby úmyslnou nečinností, či činností odporujícímu jinému právnímu předpisu, či za účelem vlastního obohacení) se vyhovuje, a s tímto postupem, tedy zrušením rozhodnutí a navýšení dlužné částky o všechny soudní výdaje a poplatky, které jako důsledek nezákonného jednání žalovaného poškozenému a ČR, jakožto zjevně vedlejšího účastníka řízení, vznikly, souhlasím. Pokud bude třeba, aby byly veškeré výdaje a náklady řízení strhávány z platu, nebo výsluhy policisty, který nezákonné usnesení v rozporu se svojí úřední povinností vydal, dává k tomu žalobce (poškozený) soudu souhlas.

LS
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-15 15:40
Myslím, jestli by nestálo podat ústavní stížnost na neosvobození a tím odepření přístupu k soudu, soudní ochrany + předběžné opatření, než vyhodit 14 tisíc za dovolání, kdy na NS to stejně budou rozhodovat dementi Svoboda, Simon, Bičák z senátu 30Cdo, kteří jsou servilní k OČTŘ.

Popřípadě to sehrát na nebezpečí z prodlení, jak v poučení v usnesení o SOP, i kdy je těžké to vyargumentovat, no aspoň se to protáhne.

LN
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-15 15:41
Dobrý den,

hlásím se jako jeden z 13 dobrovolníků a přispěju na SOP ve věci dovolani.

Mohla by se vám hodí i tato judikatura (i když ta spíše dopadá na prutahy v řízení). V daném rozhodnutí je negovan názor o malém významu řízení pro účastníka. P.
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-17 05:47
Soud určí dobu, kterou dítě stráví u každého z rodičů ... A to že je konec střídavky ?? Mokrej hadr na hlavu...

prozeny.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-17 11:54
Státní zástupkyně se bránila proti výtce žalobou, která nešla projednat


www.ceska-justice.cz/…at/

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-17 11:55
Kvůli povodním se lze ze soudního jednání omluvit, uvedlo ministerstvo spravedlnosti


www.ceska-justice.cz/…ti/

ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-17 16:26
Prošlo by to někomu z vás ??

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-17 16:27
Blázna v akci :

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-19 04:10
Při vypořádání SJM se musí zohlednit nárůst hodnoty majetku :


ceska-justice.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-19 04:12
Volby se blíží, není to prý odpočinková záležitost :

novinky.cz/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-19 11:57
Málokdy se stává, abych se zastával soudce.

Tady ovšem zcela na místě. Článek akorát ukazuje, jak státní aparát ovládá feministická propaganda a k čemu je dobrá. Mimochodem, všechna placená státem - tedy námi.

Pokud vím, tak v tomto konkrétním případě šlo o to, že tzv. znásilňovaná nevlastní dcera sama prohlásila, že se chtěla pomstít matce, a tak svedla svého otčíma. Tomu se to zalíbilo - a pak to chtěl už napořád, i když ona nechtěla.

Pokud soudce řekl, že nebýt prvotní provokace dcery, tak by k trestné činnosti otčíma vůbec nebylo nedošlo, tak měl naprosto pravdu. Vidíte to snad někdo jinak ??

Hlavně že ve druhém stupni rozhodovala Šámalová, známá populistka, vezoucí se na vlně toho, co se právě tzv. vyžaduje. Ne podle skutkové podstaty a podle toho, co říká zákon.

Fakt ubohost.

Te\ď budou skandalizovat soudce, který - vzácně - řekl naprostou pravdu.


msn.com/.../...
0 # Ing. Jiří Fiala 2024-09-20 04:47
Když jedna mafie prošetřuje druhou :

seznamzpravy.cz/.../...

Bez přihlášení nemůžete vkládat příspěvky.